wau1971 napisał:
Proponuję zakończyć ten wątek.
Rozmawiałem osobiście z kierowcami (Polakami), którzy potwierdzili to co wcześniej już napisałem.
Niesprawna kasa - brak możliwości sprzedaży i wydania biletu.
KONIEC
Ta Twoja propozycja jest ciekawa, ale to ja ten wątek założyłam i ja go zakończę, ale nie teraz, tylko jak sama dowiem się o wszystkim w Kolumbus i napiszę tutaj o tym , tak zrobiłam w sprawie wątku z formularzami E401 i E411, zaczęłam i zakończyłam, a jeśli ktoś będzie chciał ten wątek dalej kontynuować to proszę bardzo
P.S. Kasa była wtedy sprawna!!
ale dziękuję, że się zapytałeś owych kierowców
Proponuję zakończyć ten wątek.
Rozmawiałem osobiście z kierowcami (Polakami), którzy potwierdzili to co wcześniej już napisałem.
Niesprawna kasa - brak możliwości sprzedaży i wydania biletu.
KONIEC

Ta Twoja propozycja jest ciekawa, ale to ja ten wątek założyłam i ja go zakończę, ale nie teraz, tylko jak sama dowiem się o wszystkim w Kolumbus i napiszę tutaj o tym , tak zrobiłam w sprawie wątku z formularzami E401 i E411, zaczęłam i zakończyłam, a jeśli ktoś będzie chciał ten wątek dalej kontynuować to proszę bardzo

P.S. Kasa była wtedy sprawna!!

